Nettinäkyvyys on erittäin tärkeää jokaiselle organisaatiolle.
Aloita jo tänään
Paikallisuus on tärkeää nettinäkyvyydessä. Asiakkaat hakevat ravintoloita, autohuoltoja tai kauppoja läheltä omaa sijaintiaan. Autamme asiakkaita löytämään yrityksesi hänen hakiessa paikallisia palveluita kaikilla päätelaitteilla. Lisäksi päästämme asiakkaat tutustumaan kohteesi sisä- ja ulkotiloihin 360° virtuaaliesittelyssä Google Mapsissa, Google-haussa ja Facebookissa.
Nettinäkyvyys kerralla kuntoon - Tilaa Satavarma™ -paketti
Nettinäkyvyys karttahaussa
Mediakohtaiset karttaesitykset
Virtuaalikierrosten vaikutukset kuluttajien kiinnostuksen lisäämiseen paikallisille yrityksille.
- Yrityksiä haettaessa kuluttajat käyttävät karttahakua 44% ajasta.
- Keskimäärin 41% näistä paikanhauista johtaa paikan päällä tapahtuvaan vierailuun.
- Laadukkaat 360-kuvat ja virtuaalikierros herättävät kaksi kertaa todennäköisemmin kiinnostuksen.
Mainosta yritystäsi
Edistä nettinäkyvyyttäsi
Olemme Google Street View serfitioitu toimija
Googlen sertifioimana toimijana meillä on ainutlaatuinen asema auttaa kaiken kokoisia yrityksiä kaikkialla Suomessa houkuttelemaan lisää asiakkaita lisäämällä 360 asteen kuvia sekä virtuaalikierroksia Googlen yritysprofiileihin.
Faktoihin perustuvia tutkimustuloksia alla:
Impact of Search Listings for Local Businesses - Ipsos Study
The power of media-rich map listings
Sitouttaminen
Paikallisen haun nettinäkyvyys
Kuluttajat hakevat tietoa sijainnin ja etäisyyksien perusteella
- 4 kuluttajaa 5:stä käyttää hakukoneita paikallisten tietojen löytämiseen.
- He käyttävät älypuhelimia ja tietokoneita / tabletteja: tallentavat osoitteen, työajat, tuotteen saatavuuden ja reittiohjeet.
- 50% kuluttajista, jotka suorittavat paikallisen haun älypuhelimellaan käyvät kaupassa päivän kuluessa ja 34% jotka hakevat tietokoneella tai tabletilla toimivat samoin.
- Paikalliset haut johtavat useampiin ostoihin kuin ei-paikalliset haut. Älypuhelimella paikallisesti hakevat päätyvät ostamaan 62% todennäköisemmin kuin ei-paikallisesti hakevat.
Kuluttajat haluavat ja toimivat sijaintiin perustuvissa hauissa
- 4 kuluttajaa 5:stä haluavat tuloksia, jotka on räätälöity heidän paikkakunnan, postinumeron tai läheisyyden perusteella.
- Yli 60% kuluttajista käyttää sijaintitietoja hakiessaan tietoa. Kuluttajat suosivat tuloksia, joissa on myymälän osoite ja puhelinnumero näkyvillä tietokoneessa tai tabletissa, ja reittiohjeet sekä puhelupainike älypuhelimella haettaessa.