Hakukoneoptimointi parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakutuloksissa.

Alkukartoitus

Alkukartoituksessa selvitetään nettinäkyvyyden nykytilanne ja toimitetaan alkuraportti asiakkaalle.

Hakusanatutkimus

Hakusanatutkimuksessa tutkitaan hakusanat, joilla saadaan tehokkaasti näkyvyyttä hakukoneissa ja mainostuksessa.

Tekninen Optimointi

Optimoidaan nettisivusto teknisesti, jotta käyttäjäkokemus paranee niin vierailijoille kuin hakukoneillekin.

Sisällöntuotanto

Tuotetaan verkkosivuille sisältöä, kuten tekstiä, kuvia ja videoita.

Sisällön Optimointi

Optimoidaan verkkosivustojen sisältö oikeaoppisesti.

Raportointi

Toimitetaan loppuraportti sekä ehdotus jatkotoimenpiteistä asiakkaalle.

Hakukoneoptimointi

LAATUTAKUU

Asiantuntemus on tärkeää hakukoneoptimoinnissa. Tästä syystä voimme tarjota työllemme laatutakuun, jonka voit tarkistaa alla olevasta linkistä. Autamme hakukoneita löytämään verkkosivustonne kaikilla päätelaitteilla. Parannamme tilaajan verkkosivuston kokonaisvaltaisesti, jonka tavoitteena on nostaa tilaajan sivusto hakutulosten kärkeen.

Konversio-Optimointi

Konversio-optimointi on menetelmä, joka tehostaa nettisivujen tuottavuutta nostamalla prosenttiosuutta, jolla vierailijat konvertoidaan asiakkaiksi tai toteuttavat halutun toiminnon verkkosivulla. Tutustu konversio-optimointipalveluumme ja mikäli haluat keskustella lisää.

Web-Analytiikka

Web-analytiikka on tapa, jota hyödyntämällä kerätään, analysoidaan ja raportoidaan tietoja verkkosivukävijöistä sekä todetaan toimiiko nettisivut sille asetettujen tavoitteiden mukaisesti. Web-analytiikkapalveluilla arvioidaan ja parannetaan verkkopalveluiden tehokkuutta.

Hakukonemarkkinointi

Hakukonemarkkinointi unohtuu usein valitettavan monelta ihmiseltä kokonaan. Uusien nettisivujen rakentaminen on hyvä alku, mutta älä unohda markkinointia, jotta saat nettinäkyvyyttä! Anna meidän hoitaa hakukonemarkkinointisi ammattimaisesti ja nykyaikaisesti.

Hakukoneoptimointi on suositeltavaa jokaiselle sivustolle! Anna meidän auttaa ->

SEO

Hakukoneoptimointia askel askeleelta

Haluatko oppia hakukoneoptimointia? Tällä sivulla tarkastelemme tarkasti eri tekniikoita, joiden avulla voit päättää, vaarantaako nykyisin käyttämäsi menetelmä yrityksesi verkkosivuston. Sitten tarkastelemme parhaita tekniikoita, jotka mielestämme vaikuttavat myönteisesti sivustosi sijoitukseen hakutuloksissa vaarantamatta sivustosi.

Nettinäkyvyyden parantaminen

Mitä on hakukoneoptimointi?

Olemme Google Street View serfitioitu toimija

SEO eli hakukoneoptimointi on menetelmiä, tektiikoita ja ainutlaatuisia strategioita, joita käytetään kävijämäärän lisäämiseen sekä parantamaan verkkosivuston sijoitusta hakukoneissa, kuten Googlessa tai Bingissä.

Lataa & lue Googlen ilmainen SEO opas alta:

Hakukoneoptimoinnin aloitusopas

Optimoi verkkosivustosi

Hakukoneoptimoinnin hyödyt

Useimmiten Internetin käyttäjät klikkaavat vain hakukoneiden ensimmäisiä hakutuloksia, TOP 3 orgaaniset hakutulokset kerää yhteensä 61% kaikista klikkauksista. Joten jos sivusto on listattu hakukoneen tulosten ensimmäiselle sivu, se saa enemmän klikkauksia ja liikennettä.

SEO auttaa varmistamaan, että verkkosivusto on helposti hakukoneiden saatavilla ja parantaa hakukoneiden mahdollisuuksia löytää sivustosi.

Parempi näkyvyys hakutuloksissa merkitsee enemmän tulevia orgaanisia vierailijoita, mikä entisestään johtaa paljon korkeampiin sijoituksiin.

HAKUTULOKSET

Tehokkuus & Näkyvyys

Hakukoneiden hakutulokset

Hakukoneiden hakutulosten merkitys ihmisten käyttäytymiseen tiedon haun yhteydessä.

  • Orgaaniset hakutulokset saavat n. 90% klikkauksista.
  • Maksetut mainokset (PPC) saavat n. 10% klikkauksista.
  • Tutkimusten mukaan n. 95% nettiliikenteestä jakaantuu hakutulosten ensimmäisen sivun kesken. Vain 5% jatkaa toiselle sivulle.

SEO on tyypillisesti joukko parhaita käytäntöjä, joita sisällöntuottajat ja ylläpitäjät noudattavat saavuttaakseen korkeamman sijoituksen hakutuloksissa. Tällä sivulla selitämme eri sijoitustekijät perusteellisemmin ja tarjoamme myös vinkkejä ja neuvoja niiden toteuttamiseen.

Edistä yrityksesi löydettävyyttä

Olemme Google Street View serfitioitu toimija

Googlen sertifioimana toimijana meillä on ainutlaatuinen asema auttaa kaiken kokoisia yrityksiä kaikkialla Suomessa houkuttelemaan lisää asiakkaita lisäämällä yrityksesi Googlen My Business karttahakemistoon.

Orgaaniset hakutulokset
90%
Maksetut mainokset
10%
Nettiliikenne 1. sivulle
95%

Hakutilastot

Orgaanisten klikkausten tilasto 2019:

1. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 32.5%
2. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 17.6%
3. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 11.4%
4. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 8.1%
5. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 6.1%
6. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 4.4%
7. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 3.5%
8. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 3.1%
9. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 2.6%
10. Sija hakutuloksissa -> klikkausprosentti 2.4%

Orgaaninen Optimointi

Orgaaninen optimointi on tekniikka, jota käytetään varmistamaan paljon suurempi sijoitus hakukoneiden orgaanisissa tuloksissa (SERPs). Muutamia esimerkkejä orgaanisessa optimoinnissa käytetyistä tekniikoista ovat avainsanojen ja avainsanan analysoinnin käyttö, linkkien hankkiminen, laadukkaan sisällön kirjoittaminen ja linkittäminen muille sivustoille suosion parantamiseksi.

SERP (hakukoneen tulossivut)

Kun opit optimointia huomaat, että verkkosivujen korkeampi sijoitus SERP:ssä on useimpien hakukoneoptimointitoimistojen tärkein tavoite. Kuten aikaisemmin mainitsin SERP on lyhynne hakukoneen tulossivuista, jonka hakukone näyttää kun henkilö etsii tiettyä avainsanaa. Suosituimmat hakukoneet näyttävät tyypillisesti kolmen tyyppisiä listauksia hakutuloksissaan. Listaukset, jotka ihmiset ovat indeksoineet hakukoneen hakemistoon, hakukoneen ohjelman indeksoimat listaukset ja mainokset, jotka maksetaan hakukoneen tuloksiin.

Sivun optimointi

Sivun optimointi on tärkeää paitsi paremman sijoituksen varmistamiseksi hakukoneissa, mutta myös onnistuneen internet markkinointikampanjan varmistamiseksi. Verkkosivustolla on tärkeä rooli kussakin näistä kampanjoista ja jos sitä ei ole optimoitu hakukoneille, joita miljoonat Internet-käyttäjät käyttävät, sinulla on rajalliset mahdollisuudet menestyä.

Verkkosivuston latausnopeus

Jos haluat oppia optimointia ja saada parhaat tulokset on tärkeää, että ymmärrät verkkosivujen latausajan merkityksen. Verkkosivujen latausnopeus on erittäin tärkeää, koska nopeampi latausnopeus tarjoaa paljon parempaa käyttäjäkokemusta ja yhä useammat kävijät haluavat käydä sivustossasi. Siksi on tärkeää, että verkkosivuston omistajat pitävät verkkosivujen latausaikaa mahdollisimman alhaisina. Jopa Google pitää nopeampaa verkkosivujen latausaikaa yhtenä ranking-parametreistaan.

Verkkosivuston ulkopuolinen optimointi

Ulkopuolinen optimointi viittaa tekniikoihin, joita käytetään parantamaan sivuston sijoittumista hakutuloksissa. Jotkut ihmiset yhdistävät sivuston ulkopuolisen optimoinnin linkkien hankkimiseen, mutta se ei ole totta. Verkkosivuston ulkopuolisella optimoinnilla tarkoitetaan erilaisia promootiotekniikoita verkkosivujen suunnittelun ohella parantamaan verkkosivuston sijoitusta hakutuloksissa.

Linkkien hankkiminen

Linkkien hankkiminen on haastavin ja työläin osa hakukoneoptimoinnissa, mutta se on myös kriittisin osa, joka voi varmistaa menestyksen. Linkkien hankkiminen vaatii johdonmukaisia ponnisteluja, luovuutta, aikaa ja rahaa. Kaikki kampanjat ovat erilaisa ja linkkien hankkiminen riippuu sivustostasi ja omasta persoonallisuudestasi.

Sisällön tuottaminen

Sisällön tuottaminen on tärkeä osa sivun optimointia. Jos verkkosivuston sisältöä ei ole optimoitu hakukoneille ja sivustoasi ei löydy hakukoneiden hakutuloksista, asiakkaasi menevät todennäköisesti kilpailijoidesi sivustoille sinun sivustosi sijasta. Sisällön laatu on tärkeää optimointi menestyksen kannalta. Yritä optimoida sisältösi oikein ja olet luonut hyvän pohjan tukemaan kaikkia SEO toimia.

Oikea ja väärä -menetelmä

SEO voidaan tehdä joko oikealla tavalla tai huonolla, huolimattomalla tavalla. Näitä kahta menetelmää voidaan helposti kuvata termeillä "Oikea" ja "Helppo".

Uskomme vahvasti oikeaoppiseen menetelmään (eettinen SEO) ja tiedämme, että sen vaikutukset ovat pitkäkestoisia. Helppo menetelmä voi näyttää joskus nopeita tuloksia, mutta sillä on monia muita pitkän aikavälin tuhoisia seurauksia sivustollesi ja yrityksellesi.

Orgaaninen SEO
SERP
Sivun optimointi
Latausnopeus
Off-Page Optimointi
Linkitys
Sisällön tuottaminen
Oiken vs. Väärin

SEO-palvelu

Hakukoneoptimointipalvelut

Olemme serfitioitu palveluntarjoaja

Palveluntarjoaja käyttää hakukoneoptimointia lisäämään verkkosivujen liikennettä varmistamalla aikaisempaa korkeamman sijoituksen hakutuloksissa. Tyypillisesti yritykset palkkaavat palveluntarjoajan parantamaan orgaanista näkyvyyttä hakukoneissa, jotta he saavat suurempaa näkyvyyttä ja enemmän liikennettä verkkosivustolle.

Palveluntarjoajat käyttävät erityisiä tekniikoita varmistaakseen, että verkkosivusto on helposti hakukoneiden saatavilla ja parantaa sivuston löydettävyyttä sekä sijoitusta hakukoneissa. Useimmat palveluntarjoajat tarjoavat laajan valikoiman vaihtoehtoja ja paketteja hakukoneoptimointiin. Kertaluontoisia maksuja, toistuvia kuukausitilauksia ja jatkuvia hakukoneoptimointikampanjoita.

SEO-ohjelmat

Optimoinnin työkalut

Erilaisia SEO-työkaluja käytetään kehittyneiden teknisten ratkaisujen tarjoamiseen. Nämä työkalut auttavat varmistamaan, että verkkosivustoa optimoidaan oikeaan suuntaan kampanjan toteuttamiseksi. Verkkovastaavat käyttävät näitä työkaluja määrittääkseen verkkosivustonsa jokaisen URL-osoitteen tarkan sivujärjestyksen. Nämä työkalut auttavat määrittämään avainsanat ja mitkä sivuston sivut on rikastettava hakijoiden laajalti käyttämillä avainsanoilla. Näiden työkalujen käyttö vähentää myös massiivisten manuaalisten optimointitöiden taakkaa.

On olemassa paljon erilaisia SEO-työkaluja ja kukin niistä voi suorittaa erilaisia asioita. Jotkut voivat mitata ja tutkia linkkejä, kun taas toiset mittaavat sivujen sijainteja hakukoneiden haussa. Jotkut jopa tarkistavat onko sivustossasi rikkoontuneita linkkejä. Toiset voivat auttaa sinua optimoimaan sivuja. Voit myös käyttää niitä avainsanatutkimukseen ja niin edelleen.

WordPress Theme built by Shufflehound. © Speciaali Design 2019 | Rekisteriseloste